Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom (I/II linia wsparcia)
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i siecią
Obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym (np. Jira, ServiceNow, inne)
Współpraca z zespołami infrastruktury i aplikacji w celu zapewnienia ciągłości działania usług IT
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej i procedur
Monitorowanie systemów i usług IT – reagowanie na alerty i incydenty
Udział w projektach wdrożeniowych oraz testowaniu nowych rozwiązań IT
Co jest dla nas ważne?
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie) – preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja, elektronika
Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Windows/Linux
Podstawowe znajomość zagadnień sieci komputerowych (TCP/IP, DHCP, DNS)
Umiejętność diagnozowania problemów technicznych i logicznego myślenia
Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
Chęć uczenia się i rozwoju w obszarze IT
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Proaktywność i zaangażowanie – szukanie rozwiązań, nie problemów
Czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku (praktyki, staż, praca)
Mile widziane: Znajomość systemów ticketowych
Mile widziane: Certyfikaty IT (np. ITIL, CompTIA, Microsoft, Cisco)